طراحی های داخلی الهام بخش از خانه سلبریتی ها و 6 مورد از بهترین ها

تصور شما از خانه ای مجلل و زیبا چیست؟ ظاهر پر زرق و برق و اساطیری کاخ های کهن یونانی یا خانه های لوکس و مدرن و شگفت انگیز منطقه بورلی هیلز؟ حقیقت این است که در تمام این سال ها میل و علاقه نوجوانان و مردم به سلبریتی و ستاره شدن برای داشتن زندگی ای خیره کننده، یا حتی داشتن زندگی ای همسان و همانند این ستاره ها، هیچ وقت کم نشده است. اگر دوست دارید با سبک زندگی چند نفر از این ستاره ها آشنا شوید، تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید. ما در این مقاله به شما طراحی های داخلی الهام بخش از سبک زندگی و دکوراسیون های شیک منازل سلبریتی های هالیوودی را نشان خواهیم داد.

منزل شیک تیلور هیل در دهکده خلوت نشویل

اتاق کلاسیک کوچکی که با پنهان شدن در پشت مزرعه بامبو از خیابان اصلی دور شده و در سکوت و آرامش قرار گرفته است، نظر شما را جلب خواهد کرد. هیل ترجیح می داد که در خانه اصلی تغییرات چندانی صورت نگیرد،  از همین رو دیوارهای چوبی، شومینه سنگی، کفپوش بلوط و سایر وسایل مربوط به دهه هشتاد منزل، به همان شکل سابق باقی ماند.

برای پر کردن این خانه مجلل و منحصر به فرد، چندین اثر باستانی، چند اثر هنری محلی و اقلامی از برندهای پندلتون و هرمس خریداری شد. تیلور در مصاحبه خود گفته بود: برای شیک و مجلل به نظر رسیدن خانه، لازم نیست یک میلیون دلار خرج کنید، تنها لازم است لوازم منزل را به صورت هوشمندانه انتخاب کنید و با ایجاد استخری سایه دار در فضای باز منزلتان، آنجا را به یک خانه سرسبز لوکس تبدیل کنید.

منزل شیک تیلور هیل در دهکده خلوت نشویل

طراحی های داخلی الهام بخش خانه اشتون کوچر و میلا کونیس

“کونیس در مصاحبه ای گفته بود: ما می خواستیم خانه ای برای زندگی داشته باشیم، نه صرفا یک ملک مجلل و گران قیمت”. به همین خاطر اصرار زیادی روی دکوراسیون خانه، انبار اصلی، اتاق نشیمن و پذیرایی، حیاطی سرسبز و مزرعه ای مدرن با آلاچیق و باربیکیو داشت. آن ها برای این کار سراغ یکی از بهترین معمارانی که در ساخت خانه های مزرعه ای شکل معاصر تبحر دارد، رفتند.

هاوارد بکن، معماری است که در ساخت منازل، از اشکال بومی و مواد اولیه طبیعی و روستایی استفاده می‌کند. حالا منزل کونیس و کوچر مجهز به سیستم آبیاری خودگردان و سیستم تولید برق فتوولتاییک است که حتی برق بیشتری نسبت به نیاز این خانواده تولید می کند. کونیس برای ساخت منزلش از طرح های داخلی الهام بخش از منازل سایر بازیگران و سلبریتی های سراسر جهان استفاده کرد، تا خانه ای آرام و دلنشین در عین حال زیبا و مدرن داشته باشد.

مزرعه پایدار اشتون کوچر و میلا کونیس

طراحی های داخلی الهام بخش خانه سوییز بیتز و آلیشیا کیز

تا به حال به این اندیشیده اید که چگونه می توان از تمام پنجره های منزل، شاهد آبی بیکران اقیانوس آرام بود؟ اگر نه، پس باید منزل موسیقی دان برجسته آمریکایی، سوییز بیتز و همسرش را ببینید. خانه ای که به شکل دیوانه کننده دقیقا بر لبه صخره ای عجیب قرار گرفته است.

برای ساخت این عمارت عظیم، بتن سفید، فولاد ضد زنگ، سنگ، چوب گردو و مقدار زیادی شیشه به کار رفته است. تراس هایی شیک، زینت بخش پشت بام این خانه هستند که کاملا مشرف به اقیانوس ساخته شده اند و دکوراسیون داخلی آن به سبک مینیمالیست و برتالیست اما دلپذیر و روح نواز است. بدون شک یکی از برجسته ترین طرح های داخلی الهام بخش، معماری جسورانه این خانه است.

 عمارت خیره و دیوانه کننده سوییز بیتز و آلیشیا کیز

بیشتر بخوانید: نمای ایده آل برای منزلمان و 7 نکته برای توجه به آن از ابعاد گوناگون

خانه باشکوه کریسی تیگن و جان لجند در بورلی هیلز

برای طرح داخلی منزل این سلبریتی های امریکایی، طراح دکوراسیون داخلی آن ها از میراث آسیایی کریسی الهام گرفت. واضح ترین نماد این میراث، سقف چوبی خانه است که با دست و به صورت خیلی زیبا و شیک روی آن حکاکی شده است و از آنجایی که جان، سلیقه ای مشابه آلن دی جنرس داشت، طرح های دیگری را به این دکوراسیون آسیایی اضافه کرد تا از دکور و فضای به وجود آمده لذت ببرد.

خانه باشکوه کریسی تیگن و جان لجند در بورلی هیلز

عمارت باشکوه کنایی نائومی کمبل

نائومی که یک سوپر مدل جاماییکایی تبار است، به شدت از زندگی پر هیجان و پرشتاب سوپرمدل ها در لندن و نیویورک فراری بود و برعکس دنبال خانه ای روح نواز و دلنشین برای زندگی ای آرام و دور از استرس می گشت. خانه ای که در عین مجلل بودن، سرشار از نور طبیعی و مواد طبیعی و خنثی باشد. برای همین در گوشه گوشه خانه او می توانید مواد ساختمانی طبیعی مانند چوب را ببینید که فضایی یکپارچه و طبیعی، فارغ از هرگونه استرس دنیای واقعی را پدید آورده اند. حتی مبلمان خانه را از مراکش و سنگال و مالیندی سفارش دادند تا اتاق ها فضایی خاکی و ساده داشته باشند.

عمارت باشکوه کنایی نائومی کمبل

بیشتر بخوانید: تئوری رنگ در طراحی داخلی و 9 نکته ای که دانستنش به ما کمک می کند

طراحی های داخلی الهام بخش خانه ساحلی جیسون استتهام در مالیبو

چه چیزی باعث می شود تا شما جذب یک خانه ساحلی شوید؟ منظره فوق العاده زیبای دریا از دریچه پنجره خانه شما؟ دیدن ماسه های نرم ساحل و حس کردن آن ها در زیر پا یا دیدن در آغوش کشیدن خشکی توسط دریا؟ این دقیقا چیزی بود که جیسون را مجذوب خانه ساحلیش کرد.

جیسون روزهای متمادی برای نوسازی خانه اش کار کرد و تنها شومینه آجری قدیمی، سقف شیبدار و البته پنجره ای که در نگاه اول عاشقش شده بود را حفظ کرد. جیسون مصمم بود که فضا و دکور خانه اش طوری طراحی شود که همه چیز ریشه در ساحل داشته باشد و در نهایت یکی از زیباترین طرح های داخلی الهام بخش را آفرید. فضایی عاشقانه و کلاسیک در عین حال مدرن و زیبا که عظمت و شکوه ساحل را به نمایش می گذاشت.

پیوند خانه با طبیعت، خانه ساحلی جیسون استتهام در مالیبو

سخن پایانی

شاید هیچ وقت از شیفتگی انسان برای ستاره شدن کم نشود، آن هم در دنیایی که ستاره بودن دیگر یک اتفاق غیر ممکن و دور از دسترس نیست. اما نمی توان از این واقعیت گذشت که طرح های داخلی الهام بخش این خانه ها، مقیاس های زیبایی شناسی را جا به جا کرده  و به شکل بسیار جسورانه ای عمارت های رویایی را تبدیل به واقعیت کرده اند. شما نیز شیفته طراحی بی نظیر خانه های این هنرمندان شده اید؟ آیا می‌ خواهید خارج از شهر ویلای رویایی برای خود داشته باشید؟ با اکت تیم و متخصصان ما در تماس باشید، آن ها راهنمای شما در این مسیر خواهند بود.

منبع:

foyr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *