طراحی داخلی خانه‌ ای زیبا و 10 ایده برتر متناسب با سلیقه آقایان

با وجود اینکه طراحی داخلی منازل متناسب با سلیقه خانم ها همیشه سرشار از انرژی، ظرافت و زیبایی است، اما طراحی داخلی خانه‌ ای زیبا و متناسب با سلیقه آقایان نیز علاوه بر مستحکم بودن، اغلب چشمگیر و دلفریب خواهد بود. شاید استفاده از رنگ ها در طراحی داخلی منازل توسط آقایان چندان روح نواز و متنوع نباشد اما آن ها با به کار گیری اصولی رنگ ها، معمولا منازلی مدرن با سبکی دراماتیک را ایجاد می کنند. اگر فکر می کنید ایده های آقایان ممکن است باعث الهام بخشی شما شود یا این سبک، نظر شما را به خود جلب کرده و دوست دارید بیشتر با آن آشنا شوید، در این مقاله با ما همراه باشید.

1. استفاده از رنگ و سایه های خاکستری

هرکسی که گفته استفاده تک رنگ در دکوراسیون داخلی خسته کننده است، ایده های اتاق خواب مردانه را ندیده است یا با این سبک آشنا نیست. خاکستری روشن و تیره همراه با سفید می تواند ترکیبی شگفت انگیز را در طراحی داخلی خانه ای زیبا برای شما ایجاد کند. استفاده از کتان ارگانیک، پانل های چوبی، سنگ و فولاد نیز می تواند فضای باوقاری در دکوراسیون داخلی منزل شما ایجاد کند.

طراحی داخلی خانه‌ ای زیبا با رنگ خاکستری

2. طراحی داخلی خانه‌ ای زیبا و دیوار چوبی جذاب

طراحی داخلی خانه ای زیبا متناسب با سلیقه آقایان در اکثر مواقع بسیار جذاب به نظر می رسد. مردها معمولا برای جذاب تر کردن فضای اتاق خواب به استفاده از چوب و چرم روی می آورند. به کارگیری پنل ها و تخته های چوبی عمودی یکدست، هم اندازه و ظریف بر روی بخشی از دیوار اتاق خواب به گونه ای که تا سقف و دیوار ها را پوشش دهد ظاهری باشکوه تر به اتاق خواب می دهد.

طراحی داخلی خانه‌ ای زیبا و دیوار چوبی

3. استفاده از گچبری و مجسمه در اتاق خواب

خطوط و ابزار استفاده شده در طراحی دکوراسیون مردانه می تواند ظاهری زیبا را به وجود آورد. به همین دلیل شما در طراحی های داخلی خانه ای زیبا توسط مردان با انواع ابزار و وسایل مختلف از میزهای برجسته گرفته تا نورپردازی و آینه های عجیب مواجه خواهید شد.

بیشتر بخوانید: طراحی اتاق خواب دنج و دوست‌ داشتنی و 10 ایده متفاوت

4. طراحی داخلی خانه‌ ای زیبا با اشکال هندسی و انتزاعی

دکوراسیون داخلی مردانه روایتی از تمرکز بر طرح ‌ها و فرم های ساده هندسی و اشکالی واضح است. مردان آثار انتزاعی و کوبیسم را بر رئالیسم و آثار هنری احساساتی ترجیح می دهند. به همین دلیل استفاده از پاپ آرت و قطعات پست مدرن، در چیدمان دکوراسیون ها برای مردان محبوب تر است.

گاهی اوقات در طراحی داخلی خانه ای زیبا به سبک آقایان، دکوراسیون اتاق نشیمن به طور کامل با دکوراسیون سایر فضاهای منزل متفاوت خواهد شد. البته ممکن است فضاهای دیگر همچنان دارای وسایل تزیینی باشند اما معمولا طرح کف و دیوارهای اتاق نشیمن با استفاده از اشکال هندسی از سایر نقاط منزل جدا خواهد شد.

طراحی داخلی خانه‌ ای زیبا و اشکال هندسی

5. تمرکز بر استفاده از فلزها

هر فلز بادوامی، مانند فولاد ضد زنگ، می تواند گزینه ای عالی برای یک دفتر کار خانگی باشد. استفاده از فلزها دلایل زیادی دارد به عنوان مثال، فلزها در برابر خوردگی مقاوم و فوق العاده قوی هستند و از طرفی می توان با آن ها اشکالی مینیمال را به وجود آورد که در عین سادگی بسیار چشمگیر باشند. همچنین به کارگیری چراغ های رومیزی، تابلوهای هنری خطی، صندلی های چرمی و یک فرش مخملی می تواند تکمیل کننده دکوراسیون یک اتاق کار مردانه باشد.

طراحی داخلی خانه‌ ای زیبا و استفاده از فلز

6. طراحی داخلی خانه‌ ای زیبا و آبی تیره و چوب

در طراحی داخلی خانه زیبا توسط آقایان، بدون شک شما با آبی تیره و چوب گرم مواجه خواهید شد. این نوع رنگ ها معمولا در پانچ های کوچک یا اتاق های بزرگ استفاده می شوند. با این حال، یک اتاق کوچک با رنگ تیره به خصوص اگر چوب گرم نیز در آن به کار رفته باشد، می تواند بسیار دلفریب و چشمگیر باشد. همچنین ترکیب روکش های نقره ای یا طلایی و مرمر ظاهر به یاد ماندنی تری را برای این اتاق به وجود می آورد.

7. خطوط ساده و استفاده از رنگ های ساحلی

با همه این ها طراحی داخلی خانه ای زیبا به سبک مردانه گاهی ممکن است امری پیچیده باشد. با استفاده از رنگ های سرد مثل سفید، خاکستری و آبی فضای اتاق شما ممکن است آرام و دلنشین با ایجاد فضایی ساحلی باشد.! مبلمان مدرن به همراه چراغ خواب ها و میزهایی با روکش های طلایی و نقره ای، به این فضا ظاهر مجلل تری می بخشند.

بیشتر بخوانید: اتاق خواب زیبا مردانه و 6 مدل دکوراسیون که مردان را شیفته خود می‌کند

8. طراحی داخلی خانه‌ ای زیبا و استفاده از چرم

هر اتاقی با استفاده از چرم، ظاهری زنده و شاداب تر می یابد و در این امر شکی نیست. به طور کلی اکسسوری‌ های هنری به آن ظاهری هیجان انگیز ارائه می دهند. قطعا این ترکیب می تواند جلوه ای جذاب تر را به وجود آورد. حتی حمام ها نیز از چشم آقایان دور نمی مانند. هرچند فضای حمام ها محدود و کوچک است اما اکسسوری‌ های چرمی و سایر اکسسوری های هنری در سطوح، حس زیبایی شناختی عجیبی پدید می آورند.

طراحی داخلی خانه‌ ای زیبا و استفاده از چرم

9. استفاده از سنگ های مرمر رگه دار

هیچ فضایی به اندازه فضایی که با دیوارها و کف سنگ مرمری دکور شده جلوه ای اعجاب انگیز نخواهد داشت.  به خاطر بسپارید هرچه رگه ها بزرگتر و برجسته تر باشند، ظاهر اتاق شما با شکوه تر خواهد شد. اگر نمی توانید کف اتاق را با سنگ مرمر به صورت کامل  پوشش دهید، از کاشی ها یا سرامیک هایی در مقیاس بزرگ استفاده کنید. استفاده از یک آینه با قاب مرمر سیاه در همین فضا، شکوه و زیبایی اتاق شما را چندین برابر می کند.

10. کنتراستی جالب ایجاد کنید

رنگ های سفید، خاکستری و سیاه در یک حمام مردانه می توانند ترکیبی عجیب ولی در عین حال دلنشین را پدید آورند. استفاده همزمان از رنگ های سفید و سیاه فضایی کاملا مردانه به حمام می بخشند. تمامی وسایل از جمله چراغ های برجسته تا صندلی راحتی و حوله ها را بسیار مرتب و شیک در جای خود قرار دهید. این نظم می تواند حس آرامش بخشی را در فضای حمام به وجود آورد.

سخن پایانی

در طراحی داخلی خانه ای زیبا برای مردان باید تا جای ممکن از ظرافت چشم پوشی کرد! ایده های برتر دکور اتاق مردانه را در یک کلمه می توان جسورانه و خاص توصیف کرد. خطوط صاف و رنگ های تیره معمولا قوی تر و شیک تر از خطوط ملایم و منحنی و پاستلی هستند. اما در مدل طراحی دکوراسیون اتاق متناسب با سلیقه آقایان باید انتظار رنگ های غنی، مواد اولیه با دوام و نقوشی هندسی را در مبلمان داشته باشید. بله، این دقیقا همان چیزی است که می تواند متناسب با سلیقه مردان تعریف شود. چنانچه در مورد سبک دکوراسیون متناسب با سلیقه آقایان دچار ابهام هستید با مجموعه اکت تیم تماس بگیرید. همکاران ما در این زمینه راهنمای شما خواهند بود.

منبع:

decorilla

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *