طراح داخلی برتر و معرفی 10 مورد از برترین و شاخص ترین ها در این حوزه

مسلما بسیاری از افراد تمایل دارند خانه خود را زیباتر کنند، اما ممکن است طراحی خانه را امری دشوار بدانند. بنابراین بهترین گزینه کمک گرفتن از طراحان داخلی برتر، الهامات و پیشنهاد های آن ها است. در ساحل خلیج تامپا، شهر تامپا به عنوان قلب یک منطقه شلوغ قرار دارد که در آن طراحان با استعداد و معروف بسیاری حضور دارند. اگر شما هم می خواهید یک طراح بی نظیر را استخدام کنید، خبر خوب این است که ما در ادامه 10 طراح داخلی برتر از شهر تامپا و نمونه کارهای آن ها را به شما معرفی کرده ایم. بنابراین شما می توانید با سبک کاری این طراح ها آشنا شوید و برای منزل خود از آن ها استفاده کنید.

انریکه کرسپو

انریکه کرسپو از گروه طراحی کرسپو استانداردهای بالایی را در بین طراحان داخلی در تامپا، فلوریدا دارد. او به هر عنصری که بر طراحی داخلی تأثیرگذار هستند، توجه می کند؛ بنابراین، می تواند اتاق ها و خانه های شما را به گونه ای توسعه و تغییر بدهد که احساس کنید فضایی شیک و سطح بالا دارید. طبیعتا، کارهای او در HGTV، ABC New، Tampa Style و Tampa Bay Metro نمایش داده شده اند. آثار او بسیار مورد توجه است و جوایز بسیاری از جمله چندین جایزه Houzz در طول سالیان متمادی دریافت کرده است.

طراح داخلی برتر Enrique Crespo

طراح داخلی برتر مثل ریدهی مَنکاد

ریدهی در خلیج تامپا به عنوان یکی از برترین طراحان در بین 10 طراح داخلی برتر است و استعداد بسیار زیادی دارد. او هم یک معمار و هم یک طراح شگفت انگیز است و تخصص هایش به او کمک می کند تا خانه های زیبایی بسازد. سادگی اولین اصل در طرح های او است، در نتیجه از خطوط مشخص و طرح های راحت استفاده می کند.

کیشا جیلیان

مشتریان کیشا جیلیان او را نه فقط به خاطر فضاهایی که ایجاد می کند، بلکه به این دلیل که می تواند انرژی کل یک اتاق را با طراحی هایش تغییر بدهد، دوستش دارند. شعار شرکت او، «جایی که عملکرد با سبک تطبیق دارد» است. شما می توانید به نمونه کارهای او نگاه کنید و راحتی فضاها را بلافاصله احساس کنید! طرح های کیشا نه تنها راحت هستند، بلکه به خوبی جلا داده شده اند. در نتیجه، پیچیدگی طرح های او هم آرام و دلپذیر است.

طراح داخلی برتر Keysha Jillian

طراح داخلی برتر مثل دِبی پرز

فرآیند کار او به این صورت است که طراحی خوب و حرفه ای را با قیمت های مقرون به صرفه در دسترس افراد قرار می دهد. پس از آن که دبی متوجه شد که شرکت طراحی قبلی، سنتی و پیشرفته او برای کسانی که بیش از حد معمول نگران امور مالی خود هستند، مناسب نیست، تصمیم گرفت تا دوباره شروع کند و در این آغاز طراحی هایی در دسترس تر با قیمت های مناسب تر قرار داد، در نتیجه، او در بین 10 طراح داخلی برتر شهر تامپا رتبه بالایی دارد.

گریسل دِلوس سانتوس

به عنوان یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین طراحان داخلی تامپا، از دانش و خلاقیت خود برای تحقق بخشیدن به دیدگاه مشتری استفاده می کند. برای انجام این کار، او از تجربیاتی که از چندین شرکت طراحی به دست آورده است، برای طراحی خانه های مسکونی و تجاری استفاده می کند. در پایان، او مشتریان خود را راهنمایی می کند تا سبک منحصر به فرد خود را توسعه دهند و در عین حال فضاهایی زیبا و جاودانه ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: سبک های طراحی داخلی و 6 پیشنهاد عالی برای دکوراسیون در سال 2022

 میشل جنینگ ویب

بیش از 30 سال تجربه طراحی داخلی دارد و یکی از اعضای حرفه ای ASID است. کار طراحی او بر روی املاک مسکونی لوکس کلاسیک و در عین حال شاد است. بزرگ شدن در غرب میانه، میشل را در با خانه های تاریخی روبرو کرد و مشاهده این آثار در نحوه طراحی های او تاثیرگذار است. میشل از نور، رنگ، بافت و حتی صدا برای ساخت فضاهایی استفاده می کند که جذاب و همچنین از نظر بصری زیبا هستند. جای تعجب نیست که او و تیمش با رتبه بالا در میان 10 طراح داخلی برتر Houzz قرار دارند.

طراح داخلی برتر Michelle Jennings Wiebe

دی مارکزبری

دی مارکزبری رئیس و طراح داخلی تامپا در شرکت پیشرفته طراحان داخلی گِیج مارتین (Gage Martin Interiors) است. او به دلیل ایجاد فضای داخلی لوکس با رنگ های جسورانه، فریبنده و پر زرق و برق مشهور است. به قول خود دی، «طراحی خوب باید مشتری را حیرت زده کند و به او الهام ببخشد و محیطی قابل زندگی و در عین حال مجلل ایجاد کند.» با نگاهی به نمونه کارهای او، خواهید دید که گفته او در تک تک طرح هایش مشهود هستند.

طراح داخلی برتر Dee Marksberry

طراح داخلی برتر مثل آن کاکس

آن کاکس یکی دیگر از نام های برجسته در میان طراحان داخلی جسور در تامپا، فلوریدا است. او در حالی که استودیوی طراحی خود را اداره می کند، تلاش می کند سال ها تجربه خود را با الهاماتی که از زندگی هر مشتری دریافت می کند، ترکیب کند. در نتیجه، فضای داخلی ایجاد شده توسط او، فضایی کاربردی است که دقیقا با شخصیت و سبک زندگی صاحب خانه مطابقت دارد. شما به سرعت از کارهای آن کاکس خواهید دید که او قادر است هر فضایی از فضاهای خاموش، سرد و آرام تا جسورانه و خلاقانه را طراحی کند.

طراح داخلی برتر Ann Cox

بیشتر بخوانید: دکوراسیون آپارتمان مدرن | 8 نکته برای دکوراسیون آپارتمان منحصر به فرد

گارگی جوگل کار

به عنوان یک هنرمند و طراح داخلی، گارگی جوگلکار هر اتاق خالی را به عنوان یک بوم خالی برای انتقال دیدگاه خود می بیند. ممکن است شرکت او یعنی «خانه هایی با طرح مدرن»، در خلیج تامپا جدیدتر باشد، اما سال ها تجربه این طراح داخلی برتر تضمین می کند که مشتریان از فضای داخلی خیره کننده ای برخوردار می شوند. علاوه بر این، او برای طراحی هر پروژه اشتیاق به خرج می دهد، در نتیجه این فرآیند را از ایده گرفته تا تکمیل کار، برای صاحبان خانه لذت بخش می کند.

طراح داخلی برتر مثل لیزا گیلمور

لیزا گیلمور با طراحی جسورانه، فضاهایی پر جنب و جوش و جذاب ایجاد می کند. او که قبلا در شیکاگو یک طراح حرفه ای بود، به شغل طراحی داخلی در تامپا، فلوریدا بازگشت و شرکت خود، «لیزا گیلمور دیزاین» را تأسیس کرد. او به طور یکپارچه رنگ، الگوها و منسوجات را در فضاهای مجلل ترکیب می کند.

طراح داخلی برتر Lisa Gilmore

سخن پایانی

داشتن  خانه ای زیبا آرزوی هر فردی است. به کمک چند طراح داخلی برتر و استفاده از الهامات آن ها در کنار تمایلات خود، می توانید فضای زیبا و خیره کننده ای را برای منزلتان به ارمغان بیاورید. از این که با ما همراه بودید از شما ممنونیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد. چنانچه سوالی داشتید با متخصصان اکت تیم در تماس باشید.

منبع:

decorilla

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *