طراحی داخلی کلاسیک مدرن و ایجاد تغییر در 3 قسمت از منزل

طراحی داخلی کلاسیک مدرن از ظرافت پیچیده و خاصی برخوردار است. این سبک به گونه ای شگفت، المان های سبک های کلاسیک را با طراحی مدرن به هم می آمیزد. شما می توانید خانه ای با ظاهری باوقار و اصیل داشته باشید در عین حال از لطافت های دکوراسیون های مدرن نیز لذت ببرید. شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که چگونه این سبک دکوراسیون ممکن است. پس لطفا تا آخر این مقاله با ما همراه شوید تا راز و رمز چگونگی این دکوراسیون زیبا را به شما نشان دهیم.

طراحی خانه به سبک کلاسیک مدرن

نقل مکان به یک خانه یا بنای قدیمی با مشکلات منحصر به فردی همراه است. نقاشی و استفاده از رنگ های عجیب، سیم کشی  برق مشکوک و نورپردازی های قدیمی همگی می توانند در لیست این مشکلات منحصر به فرد قرار بگیرند.

طراحی داخلی کلاسیک مدرن و توجه به نورپردازی

1. شومینه های قدیمی و سقف هایی با گچ کاری شده

در اروپا شاهد منازلی با دکوراسیون سبک کلاسیک هستیم که به آن ها خانه هایی به سبک ملکه نیز گفته می شود. این منازل با دکورارسیون استثناییشان، بین مردم بسیار محبوب هستند. در این خانه ها کف چوبی است و شومینه های قدیمی و سقف هایی با گچ کاری ها و تزئینات زیبا را خواهید دید.

همین عوامل این خانه ها را نزد بسیاری از افراد محبوب ساخته است. با این حال بهتر است تغییر در طراحی این نوع دکوراسیون داخلی را به افراد آموزش دیده بسپارید، آن ها می توانند زیبایی و درخشندگی را به این جواهرات کهنه ارزشمند بازگردانند. طراحان برای چنین خانه هایی باید درصدد ایجاد یک اتاق نشیمن بزرگ و اصلی باشند که از زراحی کاربردی و عمومی بهره مند باشد.

2. متناسب بودن با سبک زندگی خانواده ها

طراحی داخلی کلاسیک مدرن و لوکس مناسب با سبک زندگی خانوادگی بسیاری از مشتریان است و خیال آن ها را بابت اینکه مکانی برای بازی، سرگرمی و گذران اوقات فراغت خانوادگی دارند، فراهم می کند. در نهایت طراحی داخلی کلاسیک مدرن فضای داخلی کلاسیک و در عین حال مدرنی ایجاد کند که برای کودکان نوپا و سگ ها و سایر حیوانات خانگی نیز ایمن باشد.

طراحی داخلی کلاسیک مدرن در اتاق نشیمن

3. الهام بخش و مناسب برای طراحی دکوراسیون داخلی

باید سعی کنید قبل از شروع طراحی داخلی کلاسیک مدرن با معمار و طراح داخلی خود صحبت کنید و انتظارات خود را دقیقا بیان کنید که او از مواردی که در لیست علاقه مندی های شما در دکوراسیون منزل قرار دارد، آگاه شود.

به این ترتیب سرعت روال کار تغییر دکوراسیون شما بهتر خواهد شد.

اگر به استفاده از مبلمان چرم و مخمل بیشتر راغب هستید و آن را به مبلمانی با روکش های طلایی ترجیح می دهید حتما طراحان را از این امر آگاه کنید. هرچه اطلاعات و  آگاهی طراحان از سلیقه و سبکی که می پسندید بیشتر باشد طراحی دکوراسیون منحصر به فرد برای آن ها آسانتر خواهد بود.

اتاق نشیمن به سبک کلاسیک مدرن و مفهومی

یکی از بهترین مکان هایی که طراحان دکوراسیون داخلی می توانند هنر خود را به نمایش بگذارند، اتاق نشیمن است. اگر طراحی داخل کلاسیک مدرن شما با مفاهیم عمیق و جذاب همراه شود، معنا و وقار به سزایی به دکوراسیون شما می بخشد.

مثلا می توانید اتاق نشیمن را به گونه ای طراحی کنید که مکانی برای قرار دادن میز غذاخوری بزرگ در آن فراهم باشد. به این ترتیب به فضایی برای گذران اوقات فراغت خانوادگی و فضایی برای بازی و سرگرمی با دوستان و کودکان نیز دسترسی خواهید داشت. اتاق نشیمن به سبک کلاسیک مدرن می تواند فضایی عالی برای تمام اعضای خانواده شما باشد و آن ها را دور هم جمع کند.

می توانید با نورپردازی مناسب نیز فضای خانه خود را درخشان کنید. همچنین با استفاده از مبلمان های سبک مدرن با پارچه های کلاسیک فضای اتاق نشیمن شما خیره کننده خواهد بود.

طراحی داخلی کلاسیک مدرن و میز سنگی

بیشتر بخوانید: بروز کردن اتاق نشیمن با 15 ترفند خاص و اساسی که بهتر است بدانید

طراحی داخلی اصلی اتاق نشیمن کلاسیک مدرن

یکی از اصلی ترین بخش ها در طراحی داخلی کلاسیک مدرن، ترکیب هماهنگ و مناسب اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی با ناهار خوری است. چگونه می توانید در چنین فضایی طراحی جسورانه ای داشته باشید؟ بهترین راه این است که فضای اتاق نشیمن شما آفتاب گیر باشد و از نورپردازی قوی نیز بهره مند باشد در چنین حالتی لازم است مبلمان کلاسیک تیره ای را انتخاب کنید. مبلمان تاریک و مجلل با پس زمینه ای روشن، تمام حواس بیننده را به مکانی که قرار است بنشیند جلب می کند.

اگر علاقه مند به تضاد استثنایی هستید رنگ فرش را از میان رنگ های سرد انتخاب کنید و در مقابل کفپوش های چوبی گرم را برگزینید تا این فضا را خیره کننده تر سازد.

کفپوش چوبی با کیفیت، فرشی به رنگ خاکستری، مبلمان و صندلی با روکش مخملی و به رنگ آبی و سبز تیره، میزی از جنس مرمر سفید و دیوارهایی سفید رنگ یا کرمی روشن، ترکیبی شگفت انگیز خواهد بود؟

پنجره ای دایره ای شکل مکانی عالی برای برجسته کردن طراحی داخلی کلاسیک مدرن است. با استفاده از پرده های مخمل و مناسب و کنار زدن آن ها هنگام روز می توانید از تماشای منظره زیبای بیرون لذت ببرید. استفاده از اکسسوری های کلاسیک و سنگین نیز فضایی بسیار مجلل پدید خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: بازسازی و تغییر اتاق خواب و 8 ایده که نظرتان را جلب می کند

طراحی اتاق خواب به سبک دکوراسیون مدرن کلاسیک

توجه به دکوراسیون اتاق خواب ها علاوه بر  القا حس زیبایی باید فضایی آرامش بخش نیز برای شما و اعضای خانواده تان فراهم سازد.

طراحی داخلی کلاسیک مدرن و مبلمان و فرش تیره

اتاق خواب ها باید دارای فضای صمیمی تری باشد. پس بهتر است از یک فرش انتزاعی گلدار در اتاق خود استفاده کنید. کاناپه ای ال شکل به رنگ خاکستری نیز می تواند آرامش بیشتری را به اتاق شما هدیه دهد.

اجرای طراحی داخلی کلاسیک مدرن در اتاق خواب ها امری دشوار نیست. شما با استفاده از رنگ های آبی و سفید می توانید به این فضا حال و هوای ساحلی ببخشید. به این ترتیب طراحی داخلی کلاسیک مدرن اتاق خواب شما دارای ترکیبی استثنایی خواهد بود. علاوه‌ بر این استفاده از این رنگ ها و سایه های اقیانوسی در دکوراسیون شما فضایی مناسب بازی های خانوادگی و استراحت نمیروزی به وجود خواهد آورد.

سخن پایانی

برای ایجاد ظاهری متفاوت در خانه خود گاهی تنها لازم است که چند قطعه یا وسیله را عوض کنید و یا رنگ آن ها را تغییر دهید. در چنین حالتی نیاز به اختصاص بودجه برای تغییر مدل دکوراسیون خود نخواهید داشت. اما به یاد داشته باشید در طراحی داخلی کلاسیک مدرن بهره مندی از تخصص کارشناسان در این زمینه بسیار مهم است و باید رنگ ها و پارچه های را انتخاب کنید که جایگاه ویژه ای در این سبک دارند.

 متخصصان طراحی دکوراسیون به شما کمک می کنند به بهترین نحو از انواع المان ها در دکوراسیون خود بهره ببرید.

کارشناسان اکت تیم می‌ دانند چگونه از فرش آبی، لوسترهای کوارتزی، بوفه لاکی، مبلمان تیره مخلمی و میز مرمر در این نوع طراحی استفاده کنند. پس با ما در تماس باشید.

منبع:

decorilla

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *